Shaun Smith, otrzymał nagrodę „e-book roku 2012”

Untitled-1Shaun Smith rozpoczynał swoją karierę w branży lotniczej współpracując z liniami lotniczymi British Airways na stanowisku Kierownika Biura Obsługi Klienta i sprzedaży. Przeprowadzał szkolenia marketingowe na całym świecie dla British Airways i był jednym z czterech menedżerów z Grupy Sterującej, która zarządzała cenioną inicjatywą „Putting People First”. Później przeniósł się do Hong Kongu, jako dyrektor zarządzający Cathay Performa Consulting (spółka zależna grupy Swire), gdzie zespół prowadził konsultacje z głównymi organizacjami w Azji w obszarze strategii obsługi. Shaun powrócił do Wielkiej Brytanii w latach 1990 jako wiceprezes z Forum Corporation.

Jest współautorem czterech cenionych książek biznesowych. Najnowsza  książka Shauna  „Bold – jak być odważnym w biznesie i wygrać” analizuje te marki, które zmieniają swoje rynki poprzez wykorzystanie innowacyjnych doświadczeń klientów oraz wykorzystanie marketingu cyfrowego.

Shaun przemawiał do publiczności na całym świecie, w wielu sektorach. Oceniono go jako jednego z najlepszych mówców biznesowych. Shaun nie mówi o skomplikowanych metodach lub magicznych kulach, zamiast tego jego podejście jest odświeżające i proste, zawsze pragmatyczny i czasami kontrowersyjny.

Shaun Smith jest liderem w rozwijaniu zarządzania z wąskiej perspektywy obsługi Klienta do szerszej i bardziej strategicznego dążenia do obsługi klienta. Rozwinął niektóre z najnowszych trendów wokół tego tematu, pomagając organizacjom na całym świecie tworzyć atrakcyjne doświadczenia klientów, które doprowadzają do różnicowania marki i lojalności klientów. Shaun współpracuje z klientami z wielu branż, w tym handlu detalicznego, usług finansowych, telekomunikacji i technologii, wymieniając tylko kilka.

W ciągu ostatnich 25 lat, stworzył mnóstwo praktycznych doświadczeń z organizacjami w Europie, Azji i USA, współpracując z Zespołami Kadry Wyższej wykonawczej w kluczowych kwestiach, takich jak marka i wdrażanie strategii, przywództwo, doświadczenia klienta i dostosowanie organizacji.

Autor: pcm

< Strona główna