Produkty – Usługi
Doradztwo
Doradzamy Klientom w projektach komunikacji bezpośredniej z Klientami. Naszą specjalnością są procesy w zakresie Pozyskiwania i Obsługi Klientów. Wszystkie Projekty wsparcia sprzedaży posiadają elementy budowania relacji z Klientami końcowymi. Dbamy o wysoką jakość obsługi Klientów. Wpływa to na większe zadowolenie Klientów a tym samym na wyższe efekty poszczególnych kampanii. Posiadając unikalną wiedzę i duże doświadczenie potrafimy precyzyjnie prognozować wzrosty wyników. Nadzorując przebieg Projektów bierzemy odpowiedzialność za uzyskiwane wyniki.
Szkolenia dla Konsultantów i Handlowców OZE.
Prowadzimy profesjonalne szkolenia i warsztaty dla Zespołów:
- Konsultantów Telefonicznych
- Zespołów Handlowych
- Managerów Zespołów Konsultantów Telefonicznych i Handlowych
Szkolenia i warsztaty przeprowadza osobiście Jan Załęcki – Wiceprezes naszej Spółki. Posiada on ponad 20 – letnie doświadczenie szkoleniu Zespołów w wielu branżach, w tym od ponad 3 lat szkoli w rozwoju Zespoły z branży OZE.
Zespół Managerów Spółki Marketing Relacji ma bardzo duże doświadczenie w procesach sprzedażowych i dotyczących obsługi klientów. To największa wartość naszej Spółki. Czytaj więcej…
Bazy danych, leady i kampanie wysyłkowe.
Zajmujemy się użyczaniem baz do telemarketingu, wysyłek: email, SMS, voice mailingu i tradycyjnych.
Naszym Klientom udostępniamy wyjątkowe zasoby efektywnych baz potencjalnych Klientów. Łącznie korzystamy u naszych Dostawców z ponad 90 mln rekordów, w tym 70 mln rekordów z międzynarodowych rynków. Umożliwiamy pozyskiwanie Klientów B2B oraz B2C. Aktualność baz wynosi ponad 90%.
W oparciu o nasze doradztwo i właściwe zarządzanie bazami danych nasi Klienci uzyskują wyższe efekty.
Na indywidualne zamówienia generujemy profilowane leady z internetu i innych kanałów komunikacji. Zwiększają one znacząco efekty pozyskiwania Klientów.
W zakresie kampanie wysyłkowych:
- Doradzamy i przygotowujemy koncepcję graficzną
- Wykonujemy kreację do wysyłki email i SMS
Zasoby baz danych
Oferowany potencjał baz danych przy bazach B2C wynosi ok. 40 mln rekordów – przed deduplikacją i około 30 mln (po deduplikacji pomiędzy bazami) oraz ok. 3,4 mln w biznesowej bazie B2B EFEKT.
Oferowany potencjał baz danych w Polsce w milionach rekordów.
Przeznaczenie do kampanii w formie:
Rynek | Łącznie rekordów | Call Center | SMS | wysyłka tradycyjna | |
B2C | 30,0 | 5,4 | 18,1 | 6,9 | 10,1 |
B2B | 3,4 | 1,2 | 5,7 | 0,8 | 7,6 |
Łącznie | 31,8 | 6,6 | 23,8 | 8,9 | 17,7 |
Oferowany potencjał baz danych na rynku międzynarodowym w milionach rekordów. Przeznaczenie do kampanii w formie: |
![]() |
Rynek | Łącznie rekordów | Call Center | SMS | wysyłka tradycyjna | |
B2C | 68,1 | 68,1 | – | – | – |
B2B | – | – | – | – | – |
Łącznie | – | – | – | – | – |
Produkty