Paul Cooper, Gość Konferencji Przyjaciele Klienta najlepszym Markerem w Wielkiej Brytanii.

Untitled-2Paul Cooper. Od 1998 roku do marca 2009 r. Paul był reżyserem i jednym z wiodących członków zespołu Instytutu Obsługi Klienta. W tym czasie był odpowiedzialny w różnych okresach za sprzedaż, marketing, PR i media. Spędził wiele czasu przemawiając na konferencjach i w mediach na temat wszystkich aspektów obsługi klienta w Wielkiej Brytanii i na całym świecie.
Po odejściu z ICS, Paul nadal uczestniczy w Konferencjach i był mówcą. Następnie zostaje dyrektorem Klienta Plus, który świadczy doradztwo UK prowadzone przez Richarda Beevers z siedzibą w Duffield, specjalizującego się w obsłudze klienta i sprzedaży.
W 2011 roku Paul otrzymał nagrodę za całokształt w Europejskim Centrum Telefonicznym i$nbsp;nagrodę Obsługi Klienta.
Odbierając nagrodę za całokształt w Europejskim Centrum Telefonicznym i nagrodę Obsługi Klienta w London Hilton, Paul powiedział: „Cieszę się, że wygrałem tę nagrodę. Bardzo dziękuję wszystkim za miłe słowa i wsparcie. To była wspaniała niespodzianka i bardzo emocjonujący wieczór. ” Nasze gratulacje dla Paula – należyte uznanie dla fantastycznej kariery poświęconej poprawie obsługi klienta.

Paul pracował z publicznymi i prywatnymi klientami z wielu sektorów na całym świecie. Przemawiał do decydentów na konferencjach w Australii, Europie, Afryce, USA i w Polsce. Wcześniej Paul był dyrektorem generalnym Ford Credit, gdzie spędził wiele lat rozwijając dział obsługi klienta przez wprowadzenie ogólnoświatowego programu szkolenia.
Wg Paula sukces organizacji zależy od jednego kluczowego rezultatu – od zadowolonych klientów. Klienci mają początkowo kosztować, ale gdy już „staną się szczęśliwymi klientami” będą wydawać coraz więcej pieniędzy i z roku na rok będą coraz mniejszym kosztem dla Firmy.
Zadowoleni klienci będą prowadzić do poprawy wyników biznesowych, czy to poprzez zwiększenie zysków czy poprzez zwiększenie opłacalności.

Autor: pcm

< Strona główna