JZ-zdjęcie

O Firmie

Założycielem Spółki PCM jest Jan Załęcki. Od 1994 roku Spółka świadczy outsourcingowe usługi BPO w komunikacji bezpośredniej. Wspieramy naszych Klientów w procesach pozyskiwania, obsługi, utrzymania i zwiększania wartości Klientów.

Posiadamy innowacyjną, sprawdzoną wiedzę i duże doświadczenie. Prowadzimy badania jakości obsługi Klientów oraz wskaźnik zadowolenia Klientów. Wiemy jak budować zaufanie pomiędzy naszymi Klientami oraz ich Klientami. Dowodem na to są najlepsze wyniki naszych Klientów
w zakresie jakości obsługi.
Z badań wynika, że firmy posiadające zadowolonych Klientów rozwijają się dwa razy szybciej od rynku.

Doradzamy w procesach profesjonalnej obsługi Klientów w systemie multi channel.
Dysponujemy dużymi, zintegrowanymi systemami multi channel, z video rozmowami, CRM i systemami płatności on-line do
Call i Contact Center. Można u nas wynająć zarówno w/w systemy, jak też duże zasoby baz danych potencjalnych Klientów
z rynku B2B i B2C oraz bazy na międzynarodowe rynki.

Wspólne planowanie procesów oraz korzystanie z doświadczeń Klienta i naszych to podstawa sukcesu.
Wielu naszych Klientów znajduje się na listach 100 największych firm w Polsce, Europie a nawet USA.
Za dotychczasową pracę uzyskaliśmy wiele nagród, w tym m.in.

 

Nasze  nagrody:

Medal Europejski za usługi Baz Danych i telemarketing, Gazele Biznesu x 4, Mazowiecka Firma Roku w usługach dla Biznesu

nagrody

 

O Firmie

< Strona główna