Najlepsze Contact Center i profesjonaliści w Europie, na Bliskim Wschodzie i Afryce ogłoszono w Wiedniu.

Raj Wadhwani, Prezes ContactCenterWorld.com powiedział „poziom był w tym roku niesamowity”.

Laureaci Firmy – Złoci medaliści:

  • La-Caixa (Hiszpania) dla najlepszego Wewnętrznego Contact Center Innowacji Technologicznej, średnie Contact Center
  • Garanti Bank (Turcja) dla najlepszego Wewnętrznego Contact Center Innowacji Technologicznej, duże Contact Center
  • Telecontact (Rosja) dla najlepszego Wewnętrznego Contact Center Innowacji Technologicznej, Mega Contact Center
  • Mellon Solutions Dooel (Macedonia) dla najlepszego ducha wspólnoty
  • CEZ Customer Services Ltd. (Czechy) dla najlepszego dużego Contact Center (In-house)
  • First Data Hellas (Grecja) – Najlepszy Duży Contact Center (Outsourced)
  • Volkswagen Group (Republika Południowej Afryki) za najlepszy średnich Contact Center (In-house)
  • HGS (UK) dla najlepszego średnich Contact Center (Outsourced)
  • Bank Aljazira (Arabia Saudyjska) dla Najlepszego Małego Contact Center (In-house)
  • Teleperformance (Portugalia) za najlepszą scenografię Contact Center

Profesjonaliści:

  • Khaled Ramadan Banku Aljazira (Arabia Saudyjska) za najlepszy Contact Center Leader
  • Jane Harris z IHG (UK) dla Najlepszego Kierownika Operacyjnego
  • Eleni Makedona First Data Hellas (Grecja), najlepsze Sales Professional
  • Sandi Johnson z Volkswagen Group (Republika Południowej Afryki) za najlepszy specjalista HR
  • Awad Alsomali Banku Aljazira (Arabia Saudyjska) do Best IT Professional
  • Andrey Denisevich z Telecontact (Rosja) za najlepszy Workforce Planning Zawodowcy
  • Divinia Fernandes Esch z Savant Ludzie Rozwoju (South Africa) dla Najlepszego Trenera Contact Center
  • Christina Sylla First Data Hellas (Grecja) za najlepszą profesjonalną obsługę klienta
  • CEZ Customer Services Ltd. (Czechy) za najlepszy program zdalnego domowym / agenta
  • Optimus (Portugalia) do najlepszej obsługi klienta przez dużą Contact Center (In-house)
  • Bank Aljazira (Arabia Saudyjska), dla najlepszej obsługi klienta przez małe Contact Center (In-house)
  • ZON (Portugalia) dla Najlepszego Programu Motywacyjnego
  • DHL Express (Portugalia) do najlepszej obsługi klienta przez średnie Contact Center (In-house)
  • La-Caixa (Hiszpania) dla najlepszej obsługi klienta przez dużą Contact Center (Outsourced)
  • Teleperformance (UK) za najlepsze wykorzystanie Social Media
  • Teleperformance (Portugalia) do najlepszej obsługi klienta przez Mega Center Sized Kontakt (Outsourced)
  • Mohammed Alshammeri Banku Aljazira (Arabia Saudyjska) za najlepszy Inspektora Contact Center
  • Teleperformance (Portugalia) za najlepszy Mega Center Sized Kontakt (Outsourced)
  • Sage Pastel Accounting (Republika Południowej Afryki) za najlepszy Help Desk
  • Global Bilgi LLC (Ukraina) i Astelit – Life :) (Ukraina) dla Najlepszego Partnerstwa Outsourcing
  • La Caixa (Hiszpania) za najlepsze wykorzystanie technologii samoobsługowej
  • Sonelle Kupuje od Inter-Active Technologies (Republika Południowej Afryki) za najlepszy Audytora Jakości
  • Teleperformance (Portugalia) dla najlepszej kampanii wychodzącej
  • 4Life Direct (Polska) za najlepszą kampanię sprzedaży

Srebrny Medal

  • Sage Pastel Accounting (Republika Południowej Afryki) w najlepszym duchu wspólnotowym
  • Competence Call Center Dresden (Niemcy) w kategorii Najlepszy Duży Contact Center (Outsourced)
  • DHL Express (Portugal) Najlepsze średnie Contact Center (In-house)
  • La Caixa (Hiszpania) dla najlepszego średnich Contact Center (Outsourced)
  • DHL Express (Katar) dla Najlepszego Małego Contact Center (In-house)
  • CPP (Turcja) za najlepszą scenografię Contact Center

Profesjonaliści

  • Orsolya Torok of Computer Generated Solutions (Rumunia) dla Najlepszego Kierownika Operacyjnego
  • Vitaliy Kovalyov z Adelina (Ukraina) dla najlepszego handlowca
  • Roman Grysio z Adelina (Ukraina) dla Najlepszego Trenera Contact Center
  • Abdulaziz Alkanan Banku Aljazira (Arabia Saudyjska) za najlepszą profesjonalną obsługę klienta
  • Bank Aljazira (Arabia Saudyjska), dla najlepszego programu motywacyjnego
  • UAB Omnitel (Litwa) dla najlepszej obsługi klienta przez średnie Contact Center (In-house)
  • National Recovery Service / Verboconnect LLC (Russia) za najlepszy Contact Center Wewnętrznego Innowacji Technologicznej przez średnie Contact Center
  • La Caixa (Hiszpania) za najlepsze wykorzystanie Social Media
  • CGS (Rumunia) dla najlepszej obsługi klienta przez Mega Center Sized Kontakt (Outsourced)
  • Tania Zamotaeva z Adelina (Rosja) za najlepszy Inspektora Contact Center
  • Telecontact (Rosja) za najlepszy Mega Center Sized Kontakt (Outsourced)
  • DHL Express (Katar) dla najlepszej obsługi klienta przez Mały Contact Center (In-house)
  • CGS (Rumunia) za najlepszy Help Desk
  • Mellon (Polska) i mBank (Polska) za najlepszy Partnerstwa Outsourcing
  • First Data Hellas (Grecja) za najlepsze wykorzystanie technologii samoobsługowej
  • Marta Klicka-Lewandowska z 4Life Direct (Polska) za najlepszy Audytora Jakości
  • National Recovery Service / Verboconnect LLC (Russia) dla najlepszej kampanii wychodzącej
  • ZON (Portugalia) za najlepszą kampanię sprzedaży
  • Mariana Patrikis z DHL Express (Szwajcaria) dla najlepszego Contact Center Leader
  • DHL Express (UK) dla najlepszej obsługi klienta przez dużą Contact Center (In-house)

Brązowi medaliści

  • Montepio (Portugalia) za najlepszy średnich Contact Center (In-house)
  • IHG (UK) za najlepszą scenografię Contact Center
  • Werner Botha Technologii Inter-Active (South Africa) dla Najlepszego Kierownika Operacyjnego
  • Tshegofatso Majwati Technologii Inter-Active (Republika Południowej Afryki) za najlepszą profesjonalną obsługę klienta
  • National Odzyskiwanie życzenie / Verboconnect LLC (Rosja) za najlepszy Motywacyjnego
  • UAB Omnitel (Litwa) za najlepsze wykorzystanie Social Media
  • Zita Wicht Old Mutual (Republika Południowej Afryki) za najlepszy Inspektora Contact Center
  • CGS (Rumunia) za najlepszy Mega Center Sized Kontakt (Outsourced)
  • La-Caixa (Hiszpania) dla najlepszego Help Desk
  • Competence Call Center Berlin GmbH (Niemcy) i Linia bezpośrednia Versicherung AG (Niemcy) za najlepszy Partnerstwa Outsourcing
  • DHL Express Europe (Niemcy) za najlepsze wykorzystanie technologii samoobsługowej
  • BlueSphere (Grecja), dla najlepszej kampanii wychodzącej
  • Garanti Bank (Turcja) za najlepszą kampanię sprzedaży
  • Yunus Mücaz CPP (Turcja) za najlepszy Contact Center Leader
  • CEZ Customer Services Ltd. (Czechy) dla najlepszej obsługi klienta przez dużą Contact Center (In-house)

Zwycięzcy Runner Up

  • DHL Express (Szwajcaria) dla najlepszego Mid Center Sized Kontakt (In-house)
  • UkrSibbank Grupa BNP Paribas dla najlepszego Mid Center Sized Kontakt (In-house)
  • UAB Ominitel (Litwa) dla najlepszego Mid Center Sized Kontakt (In-house)
  • Christoph Müller kompetencji Call Center GmbH Berlin (Niemcy), dla Najlepszego Kierownika Operacyjnego
  • SITEL Polska (Poland) dla Najlepszego Programu Motywacyjnego
  • Aatish Maharaj Technologii Inter-Active (Republika Południowej Afryki) za najlepszy Inspektora Contact Center
  • Marta Kindzerska z Adelina (Ukraina) dla najlepszego Inspektora Contact Center
  • CGS (Rumunia) i UPC DTH (Rumunia) dla Najlepszego Partnerstwa Outsourcing
  • SITEL Polska (Poland) i Philips (Polska) za najlepszy Partnerstwa Outsourcing
  • Mellon (Polska) za najlepszą kampanię sprzedaży
  • CEZ Customer Services Ltd. (Czechy) za najlepszą kampanię sprzedaży

Aby uzyskać więcej informacji na temat Nagrody ContactCenterWorld należy przejść do www.ContactCenterWorld.com / worldawards

Autor: pcm

< Strona główna