Dobre i złe zasady w Obsłudze Klienta – wg Paula Coopera

Untitled-1Lojalni i zadowoleni klienci mogą być ważną częścią, być może najważniejszą częścią, zespołu marketingowego. Reklama, programy lojalnościowe, dobrze umieszczone artykuły multimedialne, zarządzanie i konsekwentna, świetna obsługa, mogą działać razem, aby podnieść swoją organizację ponad innymi w sektorze, niezależnie od sektora prywatnego lub publicznego.

Na początku tej serii, zamknąłem się w pierwszej dziesiątce oferty z kilku prostych nakazów i zakazów. Są one doskonałym punktem wyjścia do podróży w kierunku jakości obsługi klienta.

 

Mile widziane w obsłudze klienta

 

Czy masz:

  • długoterminowy plan strategiczny
  • zaangażowanych i zaufanych Pracowników
  • zorientowanie na klienta
  • słuchasz swoich pracowników i klientów
  • mierzysz odpowiednie rzeczy (KPI)

Nie należy:

  • nie ignoruj istniejącej bazy klientów
  • zaprzestać szkolenia w trudnych czasach
  • nie udawaj, że jesteś dobry, jeśli nie jesteś jeszcze
  • tylko słuchać dobrych wiadomości
  • zainwestuj w technologię wcześniej

Życzę wszystkim szczęścia w świecie, w tej interesującej podróży.

Autor: pcm

< Strona główna